Home

مين بلحة

سؤال الناس في مصر مين هو بلحة ههههههه شاهد للنهاية - YouTube. سؤال الناس في مصر مين هو بلحة ههههههه شاهد للنهاية. عارفين مين بلحة.؟؟؟. بلحة. ده يا حضرات هو الواد العبيط اللي اﻷخوان ضحكوا عليه بعد الثورة مباشرة وقالوا له روح أهتف يسقط حكم العسكر عشان يخافوا منك. وبعدين رزعوه علي قفاه وراحوا هما يتفاوضوا معاه. بلحة. ده اﻷهبل اللي كانوا اﻷخوان والسلفيين يسخنوه ينزل يتظاهر كل جمعه. وقد كان لقب بلحه هو احد القاب السيسي الكثيرة و اشهرها . اما في الصحافة الغربية كان لقب الاخرق هو الاكثر انتشارا وكانت صحيفة ايطالية هي اول من اطلق علية لقب الاخرق النتن : وهو لقب وصف به السيسي نفسه أثناء لقائه بأفراد من الجيش ويحكى من موقف حصل معه فناداه أحد قادته بالنتن قائلا مين النتن إلى حط الدبوس في الأستيكة فرد عليه السيسي قائلا أنا يا فندم يمكنكم الآن متابعة قناة الشرق عبر الوسائل التالية:- مدار النايل سات:تردد 12604 أفقي معدل الترميز 27500معامل.

السيسي الصايع يشخر ويقول انتو مين بلحة يغضب ويقول انتو مين لمعارضيه بلحة . السيس انتوا مين السيسي يشخر. اخبار المنصوره - Mansoura News. عارفين مين بلحة.؟؟؟. بلحة. ده يا حضرات هو الواد العبيط اللي اﻷخوان ضحكوا عليه بعد الثورة مباشرة وقالوا له روح أهتف يسقط حكم العسكر عشان يخافوا منك. وبعدين رزعوه علي قفاه وراحوا هما يتفاوضوا معاه. بلحة . Mohamed Khalifa16 ساعة · عارفين مين بلحة.؟؟؟- بلحة. ده يا حضرات هو الواد العبيط اللي اﻷخوان ضحكوا عليه بعد الثورة مباشرة وقالوا له روح أهتف يسقط حكم العس

‫كله رايح - دموع في عيون بلحة | الحلقة الاولى | تامر جمال

‎مين بلحة‎. 39 likes. Product/Servic Discover short videos related to بلحة on TikTok. Watch popular content from the following creators: أحمد ماجد (@ahmed.m.003), karimmohammed5796 (@karimmohammed5796), sekoseko (@sekoseko_extra), sekoseko (@sekoseko_extra), منوعات و جيوش (@islamic.war) . Explore the latest videos from hashtags: #بلحة . 127.8K اعلن هشام بلحة لاعب غزل المحلة اصابته بتمزق في الغضروف الداخلي للركبة وذلك عقب الاشعة المقطعية التي اجراها الجهاز الطبي لفريق غزل المحلة عقب نهاية مباراة الفريق امام طلائع الجيش بالامس والتي شهدت اصابة اللاعب مع

بس ولعت ️ (@hnxwala3t2) قام بإنشاء فيديو قصير على TikTok (تيك توك) بموسيقى الصوت الأصلي. | ضياء#أبو_بلحة #ابو_بلحه #متابعهحبكم #اكسبلور ️ #لايك #خليلي #اكسبلورر_explorer. ضياء #أبو_بلحة #ابو_بلحه #متابعهحبكم #اكسبلور ️ #لايك #خليلي #اكسبلورر_explorer. الصوت الأصلي. 264.9K عبد الفتاح سعيد حسين خليل السيسي (19 نوفمبر 1954)، هو الرئيس السادس والحالي لجمهورية مصر العربية، والقائد الأعلى للقوات المسلحة المصرية، انتُخب سنة 2014 لمدة 4 سنوات بعد نجاحه في الانتخابات الرئاسية 2014، ذلك بعد إطاحته.

سؤال الناس في مصر مين هو بلحة ههههههه شاهد للنهاية - YouTub

مين اللي شتم بلحه . عطوة كنانة - الصفحة الرسمية. March 25 دشن مغردو موقع التدوين العالميتويتر هاشتاج مين اللي انتخب بلحة، في إشارة منهم إلى عبدالفتاح السيسي، وتناول المدونون أبرز مؤيدي السيسي وحملت التعليقات جانب كبير من السخرية، وكان كبار السن أبرز المشار إليهم ممن انتخبو ‏‎Adham El Sharkawy‎‏ عارفين مين بلحة.؟؟؟ بلحة. ده يا حضرات هو الواد العبيط اللي اﻷخوان ضحكوا عليه بعد الثورة مباشرة وقالوا له روح أهتف يسقط حكم العسكر عشان يخافوا منك. وبعدين خزوقوه وراحوا.. حصاد عام 2017 من هبل المذيعين المصريين ( مين ده ) ( بلحة

‫عارفين مين بلحة

لماذا سمي السيسي بلحة - cafe 210

  1. The latest tweets from @AufiKana
  2. بعد أكثر من عامين في السجن بسبب تصويره أغنية بلحة التي تسخر من الوضع السياسي في مصر في عهد الرئي
  3. كوكتيل أغانى بلحة -مسخرة يوتيوب موسيقى Mp3 مجانية وأغاني mp3.
  4. مين اللي انتخب بلحة يتصدر تويتر.. ومغردون: أجدادنا الله يرحمه احتل هاشتاجي #بايدن_هاينفخ_بلحه، #أيتام_ترامب التريند في مصر والدول العربية، للسخرية من حال قائد الانقلاب عبدالفتاح السيسي.

رسمياً تويتر يغير إسم السيسى إلى بلحة - YouTub

  1. خلينا نشوف مين بدو يمنعنا هيدي جملة الامين على الروح بيسوى نفندها ؟ مين ممكن يمنعنا ؟ تعالوا نشوف دوليا ؟ امريكا انا : شو يا اميركا قال بدك تمنعي البواخر ؟ اميركا : صلي عالنبي و ابن ع
  2. كشفت مجلة «النيويوركر»عن تفاصيل العلاقة التي كانت تجمع بين الرئيس عبد الفتاح السيسي أثناء منصبه كوزير للدفاع ونظيره الأمريكي السابق «تشاك هيغل» وذلك قبل الإطاحة بالرئيس محمد مرسي من سدة الحكم عقب تظاهرات 30 يونيو
  3. تسالني بلحه اسالك العزبه. تجلوني اخدك ع الفزبه. اسمع حكايه العبط ثلاثه. تسالو مين يا عيال شحاته. انا كنت كنت وما زلت زلت. انا اه طلعت وقوام نزلت. وصحاب رديئه خلوني ضعت. مشوني سكه عميان وقع
  4. احمد شريف يا حلوة يا بلحة يا مقمعة; رامي عصام - يا حلوة يا بلحة يا مقمعة - بشكل تاني. سؤال أحرج الكثير ! مين بلحة ؟؟ لا يفوتكم; منافس اغنية يا حلوة يا بلحة يا مقمعة بالاسلوب الفلاح
  5. السيسي يطلق تصريحات جديدة بشأن ليبيا ويوجه تحذيرًا شديدًا اقتباس: المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سما السارى هذا وهو بلحة كتم بلوف أصحابك الأخونجية كي
بلحة سيسي Balaha

السيسي يشخر ويقول انتو مين بلحة يشخر انتو مين ؟ - YouTub

  1. حديث الصباح : 8 ) إني أحرج حق الضعيفين : اليتيم والمرأة موسيقى مجانية mp3 ، دندنها - dndnha - dandana موسيقى mp3 مجانا..
  2. The latest Tweets from Aufi kanan (@AufiKanan). ‏‏‏مشارك في مظاهرات رابعة (ثورية). مص
  3. اغنية خيبة بلحه غريب ال مخلص - خيبه (حصرياً) 2021 - YouTub . كلمات مهرجان انتو مين يابتوع مصالح مسلم وفيلو: انتو مين يا بتوع مصالح. انتو جاين وانا رايح. لسه شادد حيلى طايح

عارفين مين بلحة

  1. حصاد عام 2017 من هبل المذيعين المصريين ( مين ده ) ( بلحة ) Report. Browse more videos. Browse more videos. Playing next. 51:07. جو شو - الموسم 2│حلقة 24│نهاية سعيدة.
  2. See Tweets about #دموع_فى_عيون_بلحة on Twitter. See what people are saying and join the conversation
  3. #خربها_السيسي هتفوقوا امتي يا مغيبين وتعرفوا عدوكم دا مين . بلحه عدو المصريين بلحه عدو الشقيانين بلحه عدو المطحونين بلحه عدو الثوريين بلحه عدو اهل الدين بلحه عدو الطيبين بلحه صهيوني لعي
  4. ارحل يا بلحه يا مقمعة يا مهزق. 2021-11-16T08:37:00Z Comment by Alone. عاااش و الله . 2021-10-28T20:02:36Z Comment by Mohamed Elshazly. يا بلحة يا بلحة . 2021-10-28T04:59:21Z Comment by bassemnoa. كناااااافه اصلي..شايفهزمسوحنا دلوقتي؟ 2021-07-28T13.
  5. The latest Tweets from Hussein Omar (@husseinomareid

16 ساعة · عارفين مين بلحة

‫مين بلحة - Home Facebook

دموع في عيون بلحه. الجيش والاختفاء في ظروف غامضه عقيدة خونه #شاهد جيش مين ما الجيش كله كان في الطيارة. اه صحيح الجيش كله كان في الطيارة طب ما حدش كده ولا كده نكش الموضوع يا ايزاك. في واحد من. اغنية بلحه - 2018. 4:43. 4.49 mb. اغنية الجحش و اغنية مين فى دول. مهرجان هس السلعوة تحدي بين وليد دلس و سيكو موسيقى, مهرجان هس السلعوة تحدي بين وليد دلس و سيكو تحميل , مهرجان هس السلعوة تحدي بين وليد دلس و سيكو Mp3 Mp Get in touch with A... (@banekneswan90) — 256 answers, 322 likes. Ask anything you want to learn about A... by getting answers on ASKfm Ramy Essam (رامي عصام) اختار (Ekhtar) lyrics: اسمح لصوتى يغنى قبل اول قنبله تبكينى / اسمح لقلبى يحلم قبل الرصاص مايص..

إنى أحرج عليكم الضعيفين اليتيم والمرآه قناة الداعية أحمد عبد الغنى عرفة موسيقى مجانية mp3 ، دندنها - dndnha - dandana موسيقى mp3 مجانا.. مصر..أكفان موتى في الشارع وتحرك أمني سريع | الإمارات_اليوم. شهدت محافظة المنوفية في مصر أمس، واقعة غريبة، استفزت الرأي العام، حيث قام شخص باستخراج أكفان الموتى من مقابر مدينة شبين الكوم، الامر الذي استدعى تحركا عاجلا. نوح. كل الشوارع والمباني. اللي مش هدخلها تاني. والاغاني اللي لما سمعتها ، دندنتها. من مرة واحدة م السماع. يؤيدون الرئيس عبد الفتاح السيسي لفترة رئاسية ثانية ⁦ ️⁩. أنا زهقت بلحة سيسي

اكتشف أشهر فيديوهات بلحة TikTo

بالله مين اللي يزرع الارهاب ويفرخ الإرهابيين 35 - سامي والجامعة الاسلامية الموسادية بلحه بلحاوي ( 2021 / 11 / 23 - 10:07 آلاء أحمد تحدت السيسي لإثبات شعبيته: أنت يا بلحة بتقول الناس بتحبني وأنا مصدقة، بس لو راجل افتح الميادين وانشوف مين اللي بيحبك ربنا ينتقم منك يا#بلحة. أميمة محمد، علقت قائلة: ذل وعار ومهانة. انت لو فاكرنى بحزن شان فراقك يا حليلك. تَانى كاتب لىَّ خبارك. انتَ قَايْل انّهُ لِسَّه. قَلبىِ تايهُ في مَدَارَكْ. دِىِ الدِيَارُ خَلْيتَها ذَاتَها. لَمَّاَ ضَاقت بَىْ ديارك. والبعاد الشايفو. بعد عامين من السجن بسبب تصويره أغنية بلحة التي تسخر من الوضع السياسي بمصر في عهد الرئيس المصري عبد الفتاح السيسي، توفي الشاب المصري شادي حبش داخل زنزانته بسجن طرة

See Tweets about #خربها_السيسي on Twitter. See what people are saying and join the conversation كلمات ترنيمة اتولانى برعايتك موسيقى مجانية mp3 ، دندنها - dndnha - dandana موسيقى mp3 مجانا. كلمات مهرجان انتو مين يابتوع مصالح مسلم وفيلو 2020 انتو مين يا بتوع مصالح انتو جاين وانا رايح لسه شادد حيلى طايح عل طخين انتو تجار غل جمله هى كلمه ومش بلحه تفرش فيكو ميه. يوميات صائم 4. عزومة ما تمت. لماضة : يلا يامه هنتاخر على الناس كده. ماما نظمية : يابنتي هو المغرب هيطير. لسه فاضل ساعه بحالها. وعلى رأي المثل. استعجل يا مستعجل. قال مانا مستعجل اهو. عسقول : انا.

بلحة بلحة بلحة - mannenmeningen

  1. محمود الليثى - العنب / Mahmoud Ellithy - Elenab , يمكنك تحميل اي اغنية تريد بسهولة تامة
  2. بلحه تفرش فيكو ميه. دحنا قرقشنا الرصاص. احنا دوله انتو عوله. انت هنا تترن. يلا دوله مش محاوله. قلبي مش هيحن. كلمات مهرجان انتو مين يا بتوع مصالح مسلم. كلمات مهرجان كسر جمجمه مسلم 202
  3. ما زال مشروع يافا الخير لإفطار الصائم الذي تقوم عليه المربية حياة بلحة أبو شميس مستمراً للعام الرابع على التوالي، حيث يتم خلال المشروع تحضير وجبات الافطار بمساهمة أهل الخير، وذلك في بيت المربية حياة، ثم توزيعها على.
  4. Stream أغنية عيد الميلاد عيد ميلا مين الليلة؟! غناء نيللي دنيا سمير غانم من نيللي وشريهان by Nelly & Sherihan on desktop and mobile. Play over 265 million tracks for free on SoundCloud البوم نيللي | حمل ألبوم نيللي سيد بلحه mp3 مجانا

اكتشف أشهر فيديوهات ابو بلحة TikTo

حياة النجوم تحدى مسرح مصر شاهد جميع زوجات نجوم مسرح مصر مين الأجمل Youtube . For more information and source, أبرز صور نجوم مسرح مصر وزوجاتهم في حفل زفاف ويزو الجميع يرقص ألبوم في الفن مين أول من اخترع الأرقام ومتى؟ أخي بلحة أَولاً : لايجوز أن تقول لأي واحد ماشي في الشارع أبونا ! لأنه الناس راح يفهموك غلط ! أما الشاقل فهو ليس عملة هو وحدة قياس الكتلة. تحميل واقف مصدوم ببصل مرايتي Mp3 Mp4. نور الدين الطيار - مصطفي ماكس - مرايتي Xoureldin (Official Audio

سألنا الناس لو السيسي استقال ترشح مين؟

حرف الياء. «يَا ابْنِي يَا مْهَنِّينِي، جِيتْ بِاللِّيلْ وِرُحْتْ بِاللِّيلْ» يُضرَب لمن يكذب بالشيء وهو لم يره ولم يعرف حقيقته. وأصله على ما يذكرون أن امرأة تحدثت بأمر فكذَّبَها فيه ابنها. ارحل يا بلحه. 2019-09-23T16:26:21Z Comment by Mahmoud Sobhy. وافلت كلابك ف الشوارع. 2019-09-21T19:48:02Z Comment by orten. وعرفنا مين سبب جراحنا. 2019-09-21T18:02:58Z. Users who like الشيخ امام - اطلق كلابك في الشوارع - H

عبد الفتاح السيسي - ويكيبيدي

سخر رواد مواقع التواصل الإجتماعي في مصر، من إعلان الرئيس عبد الفتاح السيسي افتتاح أكبر مجمع سجون أمريكي في البلاد، وذلك في الوقت الذي تتهمه فيه أغلب المنظمات الدولية والحقوقية، بانتهاك حقوق الإنسان See tweets, replies, photos and videos from @kabytshynw Twitter profile. 289 Followers, 251 Following. لا لحكم العسك كلمات اغنية طب اه من صوتك وحلاوته. عادى عادى انا ع الاه حكاياتى وطول ما جنبى انا اخواتى بكون مطمن احنا اللمه مسمعتشمنكم لو كلمة هرد عليكم بى مكالمة و كبيركو يركن قرب تعالا خود يانى. انا حاطط.

التحدي ( ( جمال بلا عيوب )) - صفحة 20. المنتديات. طبخ وكيك ومطبخ وأكلات وشعر ومكياج وتسريحات وأزياء وجمال- للنساء فقط. جمالكِ سيدتي وأناقتك حواء. العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات. التحدي. تسالني بلحه اسالك العزبه تجلوني اخدك ع الفزبه اسمع حكايه العبط ثلاثه تسالو مين يا عيال شحاته . انا كنت كنت وما زلت زلت انا اه طلعت وقوام نزلت وصحاب رديئه خلوني ضعت مشوني سكه عميان وقع

Stream الشيخ امام - اتجمعوا العشاق ف سجن القلعه (جوده عاليه | Sheikh Emam - Etgama'ao El Oshak by Hossam Sukar on desktop and mobile. Play over 265 million tracks for free on SoundCloud علي مين يلا دانت هفيا ليه بتيجي تعمل فندام. انت يلا عيل منخوليه واقع من انهو مدليا. هديك بلحه متين بليه تسقط ع الارض تنام. اغنيه دى بت حلوه موسيقى مجانية mp3 ، دندنها - dndnha - dandana موسيقى mp3 مجانا. طب نتصل بصديقي ( سمعه ) فاتصل بسمعه ( إزيك يا أبو بلحة ، أم بلحة ازيها والعيال عاملين ايه -) راحت الثلاثين ثانية وملحق يسأله السؤال. صف مين اللى عطس؟ محدش رد .

Comment by بلحه. جمييييله. 2019-12-26T14:42:12Z Comment by Rere Hajiry. اسمها هند الراوى. 2019-09-14T00:14:06Z Comment by Fahd El Masrre. نفسي اعرف مين المغنية الاولي في الاغنية . 2019-09-06T15:19:51Z Comment by Samira Mody. صوت رووووعه. 2018-12-08T10:59:18Z Comment by Hmad. السيسي: تجاوز سرت والجفرة 'خط أحمر' لـ مصر..وأي تدخل لنا في ليبيا تتوفر له شرعية دولية. قال الرئيس ال مصر ي عبدالفتاح السيسي ، إن تجاوز مدينة سرت وقاعدة الجفرة الجوية الليبية تعتبر بمثابة خط أحمر لبلاده وأمنها القومي كلمات مهرجان من غيرك ايوه هعيش - عصام صاصا وحمودي. أبريل 22, 2020 بقلم Mohamed Hassan. غناء: عصام صاصا - حمودي. كلمات: عبده روقة. توزيع: كيمو الديب. قلبي اللي كان فرحان منكم خلاص قافل. مدفون في كوم احزان. اختبار الحمل ده بتاع مين وازاي طلع شرطتين وانتو لسا بنات هناء بغصب : اختبار الحمل ده بتاع مين وازاي طلع شرطتين وانتو لسا بنات صفاء بضيق : بنتي انا محترمه أم

السيسي بلحة - مجاني mp

مين ضد مين ؟ محمد - 19/08/2021. إلقاء للقصائد بصوت المربية عبيدة توفيق بلحة . 19/08/2021. يافا: انطلاق أعمال تطوير البنى التحتية في مجمع منديز فرينس 19/08/2021 قل لي مين امك بقول لك من انت . دايما في علاقة بين الترباية بالبيت واخلاق الولد . إلقاء للقصائد بصوت المربية عبيدة توفيق بلحة . 02/11/2018. يافا: انطلاق أعمال تطوير البنى التحتية في مجمع منديز. كليب مهرجان تريند مين انا المجال علي الدرامز شعبي المولد بقالي كتيير بجث نبض سادات العالمي ,بروجيكت مهرجان تريند مين انا المجال المولد بقالي كتيير بجث نبض سادات العالمي توزيع فلسطيني202 سيب عليكم من حمدي و حكايات حمدي وأخباره التافهة من المصادر الاستئصالية السيساوية.

‫عبيلو و اديلو - كده الموضوع زاد عن حده لازم السيسى ينزل

عشبة الأرنب - بلحة بن جحا- عشبة الحصان- كف مريم- عشبة الغده- مردقوشة - الروبية) أسماء لبناتات طبية وغيرها تم غرسها لغرض المحافظة عليها والإ.. و ذلك لأن عشبة القمح غالبا ما تنمو في الظروف الرطبة Release_Safwat انتم من صنع بلحة والمطبلين فنان محترممن زمن الفن الجميل.. انت لسه فاكر ده كان يجب من زمن اى اتجاه للتصنيع انا اؤيده حربى او مدنى ، هو ده اللى هاينهض بالاقتصاد المصرى . مين مين مين. Amman. Hamdan for Foods - حمدان للصناعات الغذائية. The official page for Hamdan for foods industry. 1991 was the of beginning our legendary trip with sweets and bakery world, now, after more than two decades, Hamdan continue to serve its customers with the same passion. Like our page to receive the latest news about us Stream SO BAD ft Rich Lawson x Dewane Green (IG:IAMRICHLAWSON) by Rich Lawson INSTAGRAM@iamrichlawson on desktop and mobile. Play over 265 million tracks for free on SoundCloud - Social Media : مؤمن منير Track : انتو مين يابتوع مصالح - Singing : مسلم وفيلو - Music Distribution : فيلو - Lyrics : الجوكر - Design : بيبو العالمي Lyrics انتو مين يا بتوع مصالح انتو جاين وانا رايح لسه شادد حيلى طايح عل طخين انتو تجار غل جمله هى كلمه ومش.

مين ام حواجب مسلمه على بعض دي يا متخلفين انتو يعني هتعرفونا على علماء ذره . . دا حتى الخبر دا لا يدرج تحت اي بند لا ثقافي ولا سياسي ولا فني . اي التفاهه دي يابني ادمين انتو من عوالم محمد علي الى. كلمات مهرجان انتو مين يابتوع مصالح - مسلم و فيلو 2020. انتو مين يا بتوع مصالح انتو جاين وانا رايح لسه شادد حيلى طايح عل طخين. انتو تجار غل جمله هى كلمه ومش مجمله انتو نكله مقامكو عمله وبززاكه. مهرجان السحابة نزلت غناء مدافع بولاق ( شمس السادات - برازيلى ) 2018 حصريا على شعبيات. قناة شعبيات / Sha3beyat Official. 3:55. مهرجان بختى مال - بصله و السويسي - توزيع ساسو اورج اندرو الحاوى - كلمات الجن و.

‫أحمد بحيري - {تعاشب شاي}(425) مين اللي فجر لبنان؟ | Facebook‬

سامح : ضربت مين يا زلطة زلطة : مش انا لوحدي ، عصعص وفلفل معايا كمان . سامح : ضربت مين بس قولي . فلفل : ضرب هادي يا استاذ . عصعص : ايوة ضربة بلحة . زلطة : ماتصدقش يا استاذ السادس & عروس بالصدفة & صابرين شعبان. صباح الخير يا اما حضرتي الفطار سأل حمزة والدته و هو يرتدي قميصه ليجهز للذهاب ليلحق بصلاة الجمعة . قالت فضيلة و هى تضع طبق الفول الغارق في الزيت و الطحينة و. يا بلحة انتِ بتصريحك ده شتمتِ النبي وماشتمتيش ماكرون , ولو سمحتِ لي يا فندم أوضّح لعرجون عرشكم إزاي انتِ شتمتِ وما ندّدتيش بالشتيمة: مين السيسي ده؟! وعجايب يا( لا : عدايب) يازمن #علي_الجنابي. اغنية نسيو مين انا غناء عمر شعبان ورامي المصري الحان وتوزيع رامي المصرى مهرجان بلحه كبس 2019 - عكوه الكروان - محمود توتا - توزيع البوب - كلمات غوباشي | مهرجانات 2019 كلمات أغنية مهرجان انتو مين يا بتوع مصالح - مسلم وفيلو. انتو مين يا بتوع مصالح. انتو جايين وانا رايح. لسه شادد حيلي طايح. على التخين. انتو تُجار غل وجمله. هي كلمة ومش مجاملة. انتو نيكله مقامكو. لليوم الثاني على التوالي، نظمت الهيئة الاسلامية المنتخبة في مدينة يافا صلاتي العشاء والتراويح لثاني أيام شهر رمضان المبارك، في العراء، حيث تزايد أعداد المصلين من أهالي المدينة في الصلاة التي تُقام في مصف السيارات في.